TULOKSET
Kuinka olemme auttaneet muita yrityksiä.
Asiakkaamme
Yrityksellämme on yli vuosikymmenen kokemus tutkimus-, konsultointi- ja palvelumuotoilutyöstä, jonka aikana olemme toteuttaneet yli 1.000 projektia. Matkan varrella kerätyt opit ihmisten käyttäytymisestä on integroitu osaksi Nanohabits-konseptia. “Tapojen tiede” eli tapojen muodostamiseen liittyvä kognitio- ja käyttäytymistieteellinen tutkimustieto muodostaa toimintamme selkärangan. Kun kyseinen ymmärrys yhdistetään tuhansien ammattimaisten tapojen käytännöllisiin Nanohabits-kirjastoihin, tulokset puhuvat puolestaan. Referenssitarinamme herättävät tulokset ja niiden takana olevat tilanteet eloon.
Icare, If Vahinkovakuutus, F-Secure, Fonecta, Helsingin Sanomat, Eurokangas, Kauppakeskus Kamppi, Knauf, Kone, LähiTapiola, S-Pankki, SKF, Stadium, Stockman, Suomalainen Kirjakauppa, Tamminen.
Nanohabits kartalla - maat, joissa menetelmää käytetään
SUOMI - RUOTSI - USA - SAKSA - ITALIA - AUSTRALIA - MALESIA
F-Secure
Teema / osasto:
Asiakaspalvelu, tekninen tuki
…..
Mitatun suoritustason
paraneminen
40-100%
…..
LähiTapiola
Teema / osasto:
Myynti
…..
Myynnin kasvu
edelliseen vuoteen verrattuna:
+ 48%
…..
SKF
Teema / osasto:
Asiakaspalvelu
…...
Radikaali muutos päivittäisessä käyttäytymisessä
jokaisen osallistujan osalta.
…..
Asiakastarinat
Koonti asiakkaidemme onnistumisista, joissa iloksemme olemme saaneet olla mukana.
F-Secure
Toimiala: Tietoturva.
Osasto: Asiakaspalvelukeskus.
Projektikuvaus: Nanohabits-tavat asiakaspalvelutyöhön.
Lue koko asiakastarina
LähiTapiola
Toimiala: Vakuutus.
Osasto: Myyntiosasto, pääkaupunkiseutu.
Projektikuvaus: Nanohabits-tavat myyntiosaston henkilöstölle.
Lue koko asiakastarina
If Vahinkovakuutus
Toimiala: Vakuutus.
Osasto: Palvelukeskus B2B asiakkaille.
Projektikuvaus: Nanohabits-tavat asiakaspalvelutyöhön.
Lue koko asiakastarina
SKF
Toimiala: Tekniikan ala.
Osasto: Asiakaspalvelu.
Projektikuvaus: Nanohabits-tavat asiakaspalvelutyöhön.
Lue koko asiakastarina
S-Pankki
Toimiala: Rahoitus ja sijoitus
Osasto: B2C Myynti
Projektikuvaus: Nanohabits-tavat myyntityössä
Lue koko asiakastarina
Suomalainen Kirjakauppa
Toimiala: Kirjakauppaketju.
Osasto: Myymälät, B2C myynti.
Projektikuvaus: Myynninjohdon ja asiakaspalveluhenkilöiden myyntiprosessin ja asiakaspalvelun parantaminen.
Lue koko asiakastarina
Icare
Toimiala: Lääketieteelliset laitteet ja tarvikkeet.
Osasto: Kansainvälinen B2B myynti.
Projektikuvaus: Nanohabits-tavat myyntityössä.
Lue koko asiakastarina
Stockmann
Toimiala: Tavarataloketju vähittäismyynnissä.
Osasto: Stockmannin tavaratalot Suomessa: Helsinki Keskusta, Helsinki Itis, Jumbo, Tapiola, Tampere, Turku.
Projektikuvaus: Asiakaspalvelun parantaminen nanotapojen avulla. Valmentavan esimiestyön vahvistaminen ja myynnin johtaminen.
Lue koko asiakastarina
Kauppakeskus Kamppi
Toimiala: Kauppakeskus.
Osasto: Vähittäiskaupan ja catering-palveluiden henkilöstö kauppakeskuksessa.
Projektikuvaus: Kulttuurinen muutosprosessi.
Lue koko asiakastarina
Helsingin Sanomat
Toimiala: Digitaalinen kehitys.
Osasto: Digitaalinen myynti.
Projektikuvaus: Nanohabits käyttäjäkokemuksessa.
Lue koko asiakastarina