F-Secure
"Työskentelimme Nanohabits-tapojen implementoinnissa projektivetäjä Murray Dickin kanssa. Murrayn antama tuki sekä tiimillemme, että jokaiselle yksittäiselle tiimijäsenellemme oli erinomaista. Kuljettu matka on ollut erittäin kiehtova, positiivinen ja hauska kokemus.’"
F-Secure
Stephan Kamke, Senior Manager, Customer Care
SKF
"Sana ‘‘habit’’ (tapa), on muodostunut osaksi jokapäiväistä sanastoamme ja ymmärrämme nyt kuinka valtava vaikutus tavoilla on toimintamme lopputulokseen. Projektin kautta saimme mahdollisuuden ymmärtää työtapojamme, tavoitteitamme, kuin myös prioriteettejammekin entistä paremmin. Projekti lisäsi myös tiimin keskinäistä kommunikaatiota ja luottamusta, koska tapoihin liittyvät keskustelut käytiin läpi hyvin avoimessa ilmapiirissä."
SKF
Olle Lillemägi, Customer Service Manager
LähiTapiola
“Parasta hankkeessa oli asioiden vieminen välittömästi käytäntöön osaksi arjen tekemistä, pitkien koulutuksien sijasta. Tämä oli toimintamme kannalta erityisen tärkeää, koska yrittäjäsuhteiset myyjät korostavat kehittymisessä aika-hyöty-suhdetta.
Yhteistyö Nanohabitsin kanssa oli heti alusta alkaen luontevaa ja selkeää. Konsepti toimi mallikkaasti ja useampi myyjä sai konkreettisia hyötyjä omaan arkeen. Koko Nanohabitsin tiimi työskenteli kovalla asenteella ja yhteinen päämäärämme oli selkeä. Ammattitaitoinen porukka."
LähiTapiola
Paulus Pohjola, Regional Sales Director
Suomalainen Kirjakauppa
“Nanohabits tarjosi todella kevyen tavan lähteä jalkauttamaan myynnillisiä apukeinoja niin, että ne pysyy arjessa käytössä. Tähän oli porukka helppo innostaa ja sitouttaa. Yhteisissä työpajoissa Nanohabit -tiimi sai kaivettua näitä tiedostamattomia parhaita käytäntöjä esiin valtavan määrän ja ne on otettu innolla vastaan koko myyntikentällä.”
Suomalainen Kirjakauppa
Heidi Reyes, Area Manager
Stockmann
“Koimme todella saavamme investoinnillemme vastinetta kun tuki eri ryhmien fasilitoinnissa oli jatkuvaa. Prosessi vaati sinnikkyyttä ja periksiantamattomuutta ja siinä Nanohabits oli suuresti avuksi. Hanke oli onnistunut ja näkisin vastaavanlaisen prosessin toimivana myös laajemmin yrityksessä, kun tavoitteena on saada aikaan muutosta. Uskon vahvasti, että on helpompi juurruttaa uusia tapoja muutama kerrallaan osaksi arkea ja luoda niiden kautta muutosta sen sijaan että yrittää kerralla päätöksen voimalla alkaa toimia kokonaan uudella tavalla.”
Stockmann
Maiju Niskanen, Head of Department Store Operations
S-Pankki
“Näimme kokonaisvaltaisen myynnin tason nousun kaikilla arvosteluasteikoilla. Ja pari tiimin jäsentä paransi todella paljon suorituskykyään, kun he pystyivät havaitsemaan ja parantamaan muutamia myyntipisteiden avainkohtia Nanohabitsin avulla.”
S-Pankki
Antti Saarenmaa, Service Manager